Zvaniet: +371 26165808

Dokumenti

Līgums par savstarpējo sadarbību un dalību sporta nodarbībās

Vienošanās (līgums) par savstarpējo sadarbību un dalību sporta nodarbībās Rīgā/Ikšķilē/Ogrē. Microsoft Word dokuments. Lai lejuplādētu un apskatītu dokumentus, Jums jābūt reģistrētam šās vietnes lietotājam...

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns I (Septembris), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns VI (Marts), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns IV (Janvāris), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns VIII (Maijs), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns V (Februāris), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns III (Decembris), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...

Treniņu mezocikla (mēneša) plāns VII (Aprīlis), Rīga un Ikšķile

Regulāro treniņu posms - ar galveno mērķi formēt apmācāmā cīnītāja rakstura iezīmes (drosme, pašpaļāvība, konfidence, paškontrole, disciplīna, gribasspēks un morāle), formēt un nostiprināt apmācāmā zināšanas par cīņu, veidot cīņas iemaņas. Sekundārais mērķis – nostiprināt apmācāmā ķermeni un psihi, ceļot fiziskās darbspējas, nostiprinot ķermeņa muskulatūru un attīstot aerobās spējas, lokanību, kā arī ceļot un ķermeņa aizsardzības spēju pret nelabvēlīgajiem ārējiem apstākļiem (nostiprinot imunitāti).

Ierakstieties kā lietotājs, lai lasītu šo rakstu...
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account